Скасків Ганна Михайлівна />

ІГРОФІКАЦІЯ ЯК ОСВІТНЯ СТРАТЕГІЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Скасків Ганна Михайлівна

Ігрофікацію розглядають як один з рушіїв, що сприяє освітній трансформації, допомагає покращенню самомотивації учасників навчального процесу завдяки використанню елементів ігрового дизайну в процесі навчання. Проблеми застосування ігрових технологій у навчанні досліджено у працях Дядікова О., Мар’єнко С., Борисюк І., Карабін О., Кумар Б., Пазенко Л. [2]. Але ігрофікацію як освітню стратегію у підготовці майбутніх учителів практично не було розглянуто. Використання ігрофікації в освіті є одним зі стимулів до активної діяльності для учасників освітнього процесу та полегшує запам’ятовування інформації. Ігрофікація та навчання вимагають участі та мотивації від самого початку до кінця процесу. Немає великої різниці між дітьми та дорослими, адже всі хочуть отримувати задоволення від навчання.




На даний час коментарі відсутні!