Мацюк Віктор Михайлович />

ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Мацюк Віктор Михайлович

Для успішного вирішення завдань Нової української школи необхідно, щоб поряд із ґрунтовними знаннями із відповідних наук педагоги були здатні швидко освоювати нові технології у різних галузях людського буття, враховувати вимоги часу, соціально-економічні зміни у суспільстві, трансформацію цінностей і поведінкових норм. У Стандарті вищої освіти зазначається, що випускник вищої школи повинен уміти досліджувати і проектувати освітні системи, розробляти і застосовувати нові підходи до розв’язування задач дослідницького та інноваційного характеру. Майбутній вчитель фізики повинен бути готовим до розробки і реалізації нових освітніх інструментів, проектів та інтегрувати їх в освітнє середовище [2]. У цьому контексті важливе значення має праксеологічний підхід у фаховій підготовці вчителів фізики.




На даний час коментарі відсутні!