Бучак Жан Олегович />
Розвиток та впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) у сфері освіти у провідних країнах набуває стрімкого темпу і водночас часткове впровадження та використання має ситуативний і дещо хаотичний характер у закладах вищої освіти (ЗВО) в Україні. Це містить в собі актуальність проблем, щодо побудови більш ефективної моделі навчання, що підвищує конкурентну спроможність ЗВО, які своєю чергою зацікавлені відповідати сучасним потребам ринку і готувати ефективних спеціалістів. Широку популярність набирають дослідження ШІ в освітній сфері. С. Пачеко-Мендоза, С. Гевара, А. Майорга-Альбан, Х. Фернандес- Ескобар демонструють значний і прямий вплив технологій ШІ на академічну успішність студентів [2, с. 12].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...