Яцишина Мар’яна Михайлівна, Федчишин Ольга Михайлівна />
Штучний інтелект (ШІ) є однією з найбільш актуальних технологій у сучасному світі, яка має потенціал для реформування сфери освіти. Одним із можливих застосувань ШІ є індивідуалізоване навчання, яке дозволяє створити персоналізовані підходи до навчання кожного учня. Однак використання ШІ для індивідуалізованого навчання з фізики пов’язане з певними викликами. Перш за все, необхідно розробити алгоритми, які можуть вивчити індивідуальні особливості кожного учня та створити навчальний курс під конкретні потреби учня. Крім того, необхідно забезпечити достатню кількість якісних вхідних даних учня у даний час, щоб ШІ міг точно оцінити знання та рівень розвитку кожного здобувача освіти. Це може бути складним завданням. Також, необхідно забезпечити етичні та безпечні стандарти щодо збору та зберігання даних учнів, щоб захистити їх приватність та конфіденційність.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...