Микитишин Аліна Андріївна />
Процес оволодіння професійною іншомовною комунікативною компетентністю є комплексним та інтегрованим, оскільки передбачає оволодіння рядом мовних і мовленнєвих складових, які у сукупності забезпечують ефективне здійснення студентами професійної та комунікативної діяльності. Відповідно, процес професійної іншомовної комунікативної підготовки у вищих навчальних закладах повинен базуватись на засадах інтегрованості і міждисциплінарності з метою забезпечення ефективного опанування відповідною компетентністю [1]. Мета цієї доповіді полягає в аналізі різних видів і програм інтеграції, які застосовуються у процесі реалізації інтегрованого підходу до процесу організації професійної іншомовної комунікативної підготовки майбутніх програмістів.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...