Андрєєва Наталія Олександрівна />
Актуальність питання оволодіння навичками XXI століття здобувачами освіти з особливими освітніми потребами є очевидною, тому ця проблема потребує спеціальної уваги, детальнішого вивчення та висвітлення. Необхідно визначити засоби, які стануть у нагоді викладачу англійської мови для ефективного формування навичок XXI століття у особливих студентів. Наразі сучасні науковці Н. Балик, Л. Варченко, Н. Дементієвська, М. Золочевська, І. Кузьменчук, С. Литвинова, Н. Морзе, Т. Нанаєва та ін. досліджують теоретичну складову формування навичок XXI століття. Слід зазначити, що практична сторона формування навичок XXI століття у студентів з ООП окреслюється не досить повною мірою.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...