Скaсків Гaннa Михaйлівнa />
Дистанційне навчання в складних умовах організації освітнього процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти не лише вимога часу, а й спосіб реорганізувати структуру навчальних занять, підхід до організації роботи вчителя та учня, можливість використати з максимальною користю цифровий інструментарій діджиталізованого суспільства. Базуючись на концепції перевернутого навчання вчитель може стати для учня куратором чи коучем, який має можливість правильно структурувати начальний матеріал і підбирати такі форми роботи та інструменти, щоб учень зумів поетапно вивчати і самостійно, але під керівництвом вчителя, виконувати всі необхідні завдання, опановувати нові знання, формувати компетентності та здобувати практичний досвід [1; 3].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...