Сеньків Арсен Ігрович, Струк Оксана Олегівна />

ОГЛЯД NVIDIA CUDA (COMPUTE UNIFIED DEVICE ARCHITECTURE), ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗАСТОСУВАННЯ

Сеньків Арсен Ігрович, Струк Оксана Олегівна

CUDA (Compute Unified Device Architecture) — це платформа паралельних обчислень розроблена компанією NVIDIA, що дозволяє значно збільшити кількість обрахунків використовуючи потужність GPU (графічного процесора).[1] Застосування NVIDIA PhysX – завдяки CUDA більшість обчислень, пов’язаних з фізикою, виконуються відеокартою. Обробка відеопотку в режимі реального часу - завдяки CUDA з’явилась можливість реалізації алгоритмів одночасного слідкування за багатьма об’єктами у відеопотоці. CUDA-версія пакету стиснення текстур NVIDIA Texture Tools 2 – друга версія цього пакету підтримує алгоритми стиску BC4 та BC5, реалізованих в технології DirectX 11. Завдяки застосуванню CUDA швидкість стиску і розпакування текстур збільшилась в 12 разів. Конвертація відео – завдяки CUDA конвертація відбувається в 3-4 рази швише. Фільтрація аудіо – реалізація FIR-фільтра на CUDA пришвидшила його роботу в сотні разів.




На даний час коментарі відсутні!