Олексюк Василь Петрович, Василенко Ярослав Пилипович />
Світова пандемія спричинила негативний вплив на всі країни та галузі діяльності. Не стала винятком і вища освіта. Нині майже кожен учасник освітнього процесу, залишаючись вдома, навчається та навчає віддалено. Незважаючи на усі негативні чинники пандемії, сучасні ІКТ-технології дають можливість студентам та викладачам залишатися на зв'язку, співпрацювати для здобуття нових знань, навичок та досвіду. У попередні роки зарубіжні та вітчизняні заклади вищої освіти (ЗВО) доклали чимало зусиль для створення власних інформаційно-освітніх середовищ. Для цього чимало науковців, викладачів, фахівців у галузі інформаційних технологій працювали на вирішенням значної кількості технічних, методичних, організаційних завдань.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...