Карпінський Микола Петрович, Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна />
Часто існують думки, що електронні засоби з чітко окресленими інструментами обмежують практичний підхід до навчання. Найголовнішою перевагою дистанційного навчання є можливість спробувати застосувати нові знання відразу в процесі навчання. Тому важливо, щоб в електронних курсах були розроблені завдання, які допомагали б не тільки перевіряти запам’ятовування, але і давали можливість слухачам спробувати себе в обставинах, аналогічних до реальних [2]. Найголовніша перевага електронного навчання – це можливість попрактикуватися в застосуванні нових знань всередині курсу [3]. Студент не втрачає терпіння, у нього не закінчується відведений для тренінгу час, не буває занадто великої групи, в якій неможливо кожному приділити достатню кількість уваги.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...