Грищук Назар Володимирович, Габрусєв Валерій Юрійович />
Використання штучного інтелекту в освітньому процесі стало однією з ключових інновацій останніх років, однак воно створює низку юридичних викликів, які потребують детального правового врегулювання. З розвитком цифрових технологій та інтеграцією ШІ в навчальні програми, освітні платформи та адміністративні процеси виникає потреба в розв'язанні низки правових проблем, пов'язаних із захистом даних, етикою, інтелектуальною власністю та відповідальністю за прийняті рішення. Системи штучного інтелекту, що використовуються в освітніх закладах (наприклад, платформи для дистанційного навчання або інструменти для оцінювання), часто працюють з великою кількістю персональних даних студентів.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...