Гарах Ольга Анатоліївна, Карабін Оксана Йосифівна />
Нині з розвитком сучасних технологій, 3D-моделювання стало незамінним інструментом для створення віртуальних об’єктів у різних галузях. Сучасні вимоги до швидкості, точності, реалізму та масштабованості тривимірних моделей ставлять нові виклики перед традиційними методами моделювання, а ручне створення високоякісних 3D-моделей вимагає значних ресурсів, включаючи висококваліфікованих фахівців, тривалий час на розробку, та потужні обчислювальні засоби. Утім це стає особливо проблематичним у великих проєктах з великими обсягами контенту, де потрібно забезпечити не лише якість, а й швидке виконання завдань [1]. Із огляду на те, що 3D-моделювання використовують у таких галузях, як геймдевелопмент, віртуальна реальність і архітектура, необхідно враховувати спеціальні потреби кожного з них та забезпечити адаптоване використання технологій штучного інтелекту (далі – ШІ). Відтак, дослідження у сфері застосування ШІ в 3D-моделюванні є важливими та спрямованим на забезпечення ефективного впровадження даних технологій у творчій діяльності.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...