Березій Ігор Іванович, Федчишин Ольга Михайлівна />
Одним з головних викликів сучасної педагогічної освіти є підготовка кваліфікованих вчителів, особливо вчителів фізики, які можуть ефективно працювати в умовах змішаного навчання, дистанційного навчання. Цей процес ускладнюється багатьма факторами, пов’язаними як з об’єктивними обставинами (технологічні зміни, суспільні перетворення), так і з суб’єктивними (недостатній досвід, відсутність необхідних ресурсів). Основним завданням під час підготовки майбутніх учителів фізики є пошук оптимальних та ефективних форм та методів формування й удосконалення фахових компетентностей здобувачів вищої освіти. Формування фахових компетентностей – це складний і багатогранний процес, який вимагає спільних зусиль освітян, науковців, роботодавців та держави. Тільки за умови системного підходу і постійного розвитку ми зможемо підготувати фахівців, які будуть успішно працювати в сучасному динамічному світі.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...