Шевчук Роман Михайлович, Мартинюк Сергій Володимирович />
Сучасна освітня реформа в Україні, зокрема впровадження Нової української школи (НУШ), передбачає переорієнтацію на інтеграцію інформаційних технологій у навчальний процес, зокрема вивчення графічних редакторів. Однак на практиці викладання інформатики та роботи з графічними редакторами у 5–7 класах стикається з кількома проблемами [1]. Необхідність адаптації навчальних програм. На даний момент вивчення графічних редакторів у шкільних програмах часто не відповідає реальним потребам учнів середніх класів. Сучасні програми потребують оновлення з урахуванням новітніх технологій, методів навчання та потреб учнів.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...