Шевчук Роман Михайлович, Мартинюк Сергій Володимирович />

ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ РЕДАКТОРІВ У 5-7 КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Шевчук Роман Михайлович, Мартинюк Сергій Володимирович

Сучасна освітня реформа в Україні, зокрема впровадження Нової української школи (НУШ), передбачає переорієнтацію на інтеграцію інформаційних технологій у навчальний процес, зокрема вивчення графічних редакторів. Однак на практиці викладання інформатики та роботи з графічними редакторами у 5–7 класах стикається з кількома проблемами [1]. Необхідність адаптації навчальних програм. На даний момент вивчення графічних редакторів у шкільних програмах часто не відповідає реальним потребам учнів середніх класів. Сучасні програми потребують оновлення з урахуванням новітніх технологій, методів навчання та потреб учнів.




На даний час коментарі відсутні!