Стефанюк Ярослав Олегович, Мартинюк Сергій Володимирович />
Інклюзивна освіта є важливою складовою сучасного освітнього процесу. Вона передбачає інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в загальноосвітнє середовище з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей. Це вимагає використання спеціальних підходів і засобів навчання. Одним із таких засобів є конструктор LEGO, який широко застосовують не лише в традиційній освіті, але й у корекційній педагогіці. Проблема полягає в необхідності створення ефективних методик, що допоможуть дітям з ООП розвивати різні навички через гру та творчу діяльність. Відсутність таких підходів може обмежувати можливості дітей з ООП у процесі інтеграції в суспільство та навчальний процес.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...