Правіцка Наталія Сергіївна, Колісник Руслана Степанівна />
Сучасна освіта все більше орієнтується на міждисциплінарний підхід, який дозволяє об'єднувати знання з різних галузей науки для глибшого розуміння навколишнього світу. Одним із яскравих прикладів такого підходу є інтеграція геометрії та хімії. Ці дві дисципліни мають багато спільного, особливо коли мова йде про вивчення просторових форм і структур. Хімія часто оперує поняттями тривимірної будови молекул та кристалічних структур, що є безпосередньо пов'язаними з геометричними принципами. Однак складність візуалізації таких абстрактних об'єктів на уроках хімії часто ускладнює освітній процес. Сучасні технології, зокрема технології доповненої реальності AR (англ. Augmented reality) у поєднанні з педагогічно-програмними засобами навчання, такими як 3D-калькулятор GeoGebra [2], надають нові можливості для інтерактивного навчання.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...