Мисліцька Наталія Анатоліївна, Кирилюк Вікторія Василівна />
В умовах становлення цифрового суспільства важливу роль відіграє правильно організоване освітнє середовище для вивчення предметів, як в початковій, так і в базовій та профільній школі. В останні де-кілька років МОН України активізувало діяльність щодо системного впровадження цифрового контенту в освітній процес. Саме тому проблема доповнення традиційних дидактичних засобів навчання математики цифровим контентом є актуальною. Вивчення поняття довжини доцільно починати з мотивації і пояснення учням важливості знати дане поняття й уміти вимірювати довжини об’єктів. Зазначаємо учням, що, коли ми говоримо про довжину, ми говоримо про відстань від одного місця до іншого, від однієї точки до іншої, наприклад, від однієї сторони торту до іншої, відстань від дому до школи. Учням необхідно довести, що зміст терміну «довжина» асоціюється з лінійною протяжністю предмета, щоб у них формувалось розуміння, що чим більшу протяжність має предмет, тим його довжина більша [1, с.24].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...