Малярський Віктор Олегович />
З розвитком галузі автоматизації тестування програмного забезпечення з’явилась велика кількість інструментів і фреймворків, які пропонують різні функціональні можливості та підходи. Це ускладнює здійснення вибору цих засобів для вирішення певних професійних завдань і вимог, особливо в умовах обмеженого бюджету або ресурсів. Також ця проблема є актуальною для викладачів закладів вищої освіти або лекторів приватних курсів з тестування програмного забезпечення, оскільки для створення ефективної методики викладання є важливим правильний підбір інструментів тестування ПЗ для формування навчального матеріалу. Аналіз існуючих інструментів може допомогти зрозуміти їхні переваги й обмеження та вирішити наведені вище проблеми.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...