Іваноньків Мар’яна Богданівна, Гоменюк Ганна Володимирівна />

МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

Іваноньків Мар’яна Богданівна, Гоменюк Ганна Володимирівна

Сучасна освіта ставить перед собою завдання формувати не лише теоретичні знання, а й практичні вміння. Метод проектів, особливо в математиці, дозволяє учням активно застосовувати отримані знання для розв'язання реальних задач, що підвищує їхню мотивацію до навчання. Виконуючи математичні проекти (дослідницькі, творчі, практико-орієнтовані), учні розвивають критичне мислення, креативність, вчаться працювати в команді та бачать практичну цінність математичних знань у повсякденному житті. Метод проектів розвиває ключові компетентності: математичну грамотність, комунікативні навички, інформаційно-цифрову компетентність, здатність до навчання протягом життя, соціальні та громадянські вміння. Проектна діяльність сприяє критичному мисленню, творчості, відповідальності та командній роботі учнів, навчаючи їх знаходити рішення, аналізувати результати та працювати з помилками[1].




На даний час коментарі відсутні!