Джигринюк Степан Русланович, Гоменюк Ганна Володимирівна />
Пандемія COVID-19 у 2019 році, а також початок повномасштабної війни у 2022 році призвели до переходу на дистанційне навчання, що суттєво вплинуло на якість освіти, і багато учнів втратили можливість навчатися у звичному форматі та засвоювати матеріал, зокрема з математики. Математика залишається однією з найскладніших дисциплін для учнів, особливо через абстрактність багатьох тем, таких як «Функції», «Рівняння та нерівності», «Прямі та відношення між ними», «Об’єми просторових фігур». Учні нерідко стикаються з труднощами в розумінні складних концепцій, що може спричинити зниження мотивації до вивчення предмета. Використання інтерактивних освітніх онлайн калькуляторів, таких як GeoGebra, дозволяє не тільки візуалізувати абстрактні поняття, але й залучити учнів до активної роботи з математичними об’єктами, що значно підвищує ефективність навчання, як на уроках, так і вдома.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...