Грод Інна Миколаївна, Генсерук Галина Романівна />
Цифрові технології набувають все більшого поширення у всіх соціальних сферах, в тому числі і в освіті. Можна з упевненістю сказати, що на даний момент цифрові технології забезпечуються величезною кількістю різноманітних освітніх інструментів, які вже зарекомендували себе в освітньому процесі і володіють великим освітнім потенціалом. Існує багато невирішених проблем щодо їх ефективного використання в освітньому процесі. Використання цифрових технологій у викладанні іноземної мови не є винятком. Зміна освітніх парадигм призвела до того, що кінцевою метою освіти є не тільки формування знань, умінь і навичок, а й формування компетентностей, спрямованих на застосування отриманих знань і навичок, що офіційно закріплено в державному освітньому стандарті вищої освіти.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...