Хміль Наталія Анатоліївна, Кравченко Вєроніка Віталіївна />
Сучасні освітні виклики, спричинені цифровою трансформацією спонукають освітян до пошуку нових методів, засобів та форм навчання для покращення якості освітнього процесу. Поява різних цифрових інструментів розширила можливості вчителів у викладанні будь-яких навчальних предметів, зокрема й іноземної мови (англійської). Використання різних онлайн-сервісів дозволяє вчителям створювати інтерактивний навчальний контент, що сприяє активному засвоєнню мовного матеріалу, розвитку комунікативних компетентностей учнів, підвищенню їх навчальної мотивації тощо. Метою нашого дослідження є висвітлення практичного досвіду використання інтерактивних плакатів на уроках англійської мови для підвищення інтересу учнів до вивчення мови та покращення їх навчальних результатів.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...