Прибула Іванна Володимирівна, Барна Ольга Василівна />
Відповідно до Наказу № 1093 від 02 серпня 2024 року Міністерства освіти та науки України «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання» [3], до основних видів оцінювання результатів навчання з інформатики належить підсумкове оцінювання. Одним із інструментів такого оцінювання є тестування – засіб виявлення знань учнів про факти, об’єкти, дії, технології з предметної області та їх ставлень до вивченого. Традиційні методи підготовки тестів потребують значних часових затрат і часто не дають змоги охопити весь навчальний контент, створивши достатньо велику базу для здійснення опитування.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...