Край Наталія Любомирівна, Мартинюк Сергій Володимирович />
Актуальність теми обумовлена сучасними вимогами до освіти, спрямованими на розвиток критичного мислення, творчих здібностей і навичок роботи в команді. Проєктна діяльність є одним із найбільш ефективних методів навчання, який сприяє не лише засвоєнню знань, але й формуванню ключових компетентностей, визначених Державним стандартом початкової освіти України. Науковий підхід до організації проєктної роботи забезпечує структурування процесу, що дозволяє ефективніше досягати освітніх цілей. Кожен етап роботи над проєктом, від планування до презентації результатів, сприяє розвитку конкретних навичок у дітей — дослідницькі здібності, уміння аналізувати й систематизувати інформацію тощо. Важливість поетапної роботи над проєктами у початковій школі висвітлено у працях Оксани Онопрієнко [1], Олександри Савченко, Миколи Ярмаченка, Ганни Скасків[2], Вільяма Кілпатріка [4] та ін.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...