Галан Богдана Борисівна, Хохлова Лариса Григорівна />
В умовах сучасного світу, де інформаційні технології та математичні навички мають вирішальне значення для професійного успіху, формування математичних компетентностей в учнів є особливо актуальним. Знання про показникові рівняння та нерівності не лише розширюють математичний кругозір учнів, але й сприяють розвитку їхньої аналітичної діяльності. Вони допомагають аналізувати, інтерпретувати та розв’язувати реальні проблеми. Сьогоднішні виклики в освіті вимагають нових підходів до навчання, які б забезпечили якісне засвоєння матеріалу та зацікавленість учнів у процесі навчання [2, с.46]. Показникові рівняння і нерівності вивчаються учнями у старшій школі, починаючи з 10 класу, коли учні вже мають певні знання з алгебри та аналітичної геометрії. На цьому етапі важливо правильно вибрати методику викладання, яка б сприяла глибшому розумінню учнями теми.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...