Влад Васіліса Дмитрівна, Мохун Сергій Володимирович />
Використання віртуальних планетаріїв є важливим елементом формування практичної компетентності здобувачів освіти, особливо у майбутніх учителів астрономії. Ці інтерактивні інструменти дозволяють розв’язувати не лише традиційні астрономічні задачі, а й відкривають можливість вирішення більш складних проблем, а завдяки візуалізації інформації складні концепції стають більш доступними та зрозумілими. Також віртуальні середовища можуть надати додаткові можливості для вивчення астрономії, наприклад, розробка інтерактивних практичних робіт, створення віртуальних моделей астрономічних приладів давнини та сучасності, віртуальне відвідування відомих астрономічних споруд та обсерваторій. Вони також можуть бути доступні онлайн, що робить вивчення астрономії більш доступним та зручним.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...