Мацюк Віктор Михайлович />
Для успішного вирішення завдань Нової української школи необхідно, щоб поряд із ґрунтовними знаннями із відповідних наук педагоги були здатні швидко освоювати нові технології у різних галузях людського буття, враховувати вимоги часу, соціально-економічні зміни у суспільстві, трансформацію цінностей і поведінкових норм. У Стандарті вищої освіти зазначається, що випускник вищої школи повинен уміти досліджувати і проектувати освітні системи, розробляти і застосовувати нові підходи до розв’язування задач дослідницького та інноваційного характеру. Майбутній вчитель фізики повинен бути готовим до розробки і реалізації нових освітніх інструментів, проектів та інтегрувати їх в освітнє середовище [2]. У цьому контексті важливе значення має праксеологічний підхід у фаховій підготовці вчителів фізики.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...