Мигдаль Лілія Богданівна, Лещук Світлана Олексіївна />
Вміння інтегрувати вивчення шкільних предметів можна віднести до майстерності вчителя, його здатності творчо та комплексно розглядати навчальний процес. Інтегрований урок стимулює самостійність учнів, активізує їх навчально-пізнавальну діяльність, сприяє розвитку потреби міркувати і висловлювати свої думки. Як зазначено в праці Балагурової М. І., інтегровані уроки можна розглядати як спосіб формування цілісного сприйняття світу [1]. Розуміння взаємозв'язків у сучасному світі неможливе без цифрових засобів та технологій. Особливості інтегрованого викладання з використанням електронних засобів навчання розглянуто в роботі Михайлюк Т. В. [2].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...