Похмурська Вікторія Вікторівна, Романишина Оксана Ярославівна />
У 2020 році в Україні почалася поступова трансформація до використання електронних засобів навчання та інтернет-ресурсів через введення карантинних обмежень. Учні та студенти стали потребувати додаткового навчального матеріалу. Це спричинило зростання популярності електронних підручників і навчальних матеріалів. Ще однією важливою тенденцією стало заміщення традиційних паперових підручників на електронні засоби, для прикладу аудіо- чи відеопрезентацій та іншими засобами через відсутність доступу до звичайних підручників через воєнні події. І саме через використання електронних технологій реалізувалось здійснення дистанційного навчання [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...