Герасімова Марія Олександрівна, Федчишин Ольга Михайлівна />
Сучасна система освіти, орієнтована на інформаційно-цифровий простір. Це є беззаперечно позитивний крок , оскільки більшість сучасних учнів не мають бажання вивчати освітні предмети з підручників . Фізика є надзвичайно цікавим для вивчення предметом. Вона допомагає нам розуміти природу, процеси та явища, які відбуваються навколо нас, знайомить з основи багатьох технологічних процесів. Однак, для багатьох учнів вивчення фізики може бути викликом через складні концепції та багато термінів. Навчання в основному має природу сприйняття, що веде до ланцюжка: сприйняття ⇒ розумовий образ ⇒ концептуалізація. Той самий ієрархічний ланцюг можна ідентифікувати в концепції становлення та концептуальні структури фізики як науки.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...