Заяць Володимир Ігорович, Грод Інна Миколаївна />
У загальній дидактиці програмоване навчання сприймається як вид самостійної роботи учнів над спеціально підібраним матеріалом і як метод. Для програмованого навчання характерним є: розчленування суворо відібраного матеріалу на окремі невеликі групи; включення системи вказівок щодо послідовного виконання певних дій, спрямованих на засвоєння кожної частини; представлення завдань із перевірки засвоєння кожної частини; дотримання відповідей, які інформують про ступінь правильності відповіді. У середній школі елементи програмованого навчання використовуються при закріпленні знань у старших класах. У літературі висвітлюється досвід використання програмованого навчання під час уроків математики.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...