Білянська Вікторія Андріївна, Гоменюк Ганна Володимирівна />
Оптимально і ефективно впровадити інформаційно-комунікаційні технології у навчальний процес з математики в рамках Нової української школи для покращення розвитку компетентностей учнів у вирішенні завдань, спрямованих на розвиток їхньої критичної думки, проблемного мислення і практичних навичок. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальний процес має суттєвий вплив на розвиток навичок і вмінь учнів, зокрема в галузі математики. У 2017 році Міністерство освіти і науки України провело ключову реформу освіти, яка отримала назву - Нова українська школа (НУШ), головною метою якої є створення школи, яка даватиме учням уміння застосовувати отриманні знання, під час навчання, у повсякденному житті.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...