Мартинюк Сергій Володимирович, Повк Мартіна Іванівна />
У світі швидкого розвитку інформаційних технологій і цифрової трансформації освіти системи електронного навчання стають важливими інструментами для удосконалення якості навчання. Е-learning («електронне навчання») може бути визначене як будь-яка розвиваюча практика, що поширюється через інтернет чи інше електронне джерело інформації [1]. Однак важливо розглянути і дослідити вплив використання таких систем на якість вивчення комп’ютерної математики студентами фізико-математичних спеціальностей. Головною проблемою є визначення того, наскільки впровадження систем електронного навчання сприяє підвищенню рівня розуміння матеріалу, активнішому залученню студентів і покращенню їхніх академічних результатів.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...