Сікора Ярослава Богданівна />
Актуальність створення та впровадження нових освітніх технологій, методів навчання обумовлена потребою суспільства у якісній підготовці фахівців, зокрема й галузі інформаційних технологій. Традиційні аудиторні заняття досить часто вимагають, щоб здобувачі освіти адаптувалися до змісту, а не адаптації навчання під конкретну людину. Також спостерігається зменшення тривалості концентрації уваги, зокрема, з початку ХХІ ст. середній час здатності до максимальної концентрації уваги знизився з 12 до 8 секунд [1, с. 6]. Розвиток технологій спричинив складнощі у відборі навчального змісту, що призводить до навантаження здобувачів великим обсягом інформації.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...