Балик Надія Романівна />

ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ДАНИМИ В LMS

Балик Надія Романівна

Під час екстрених ситуацій освітні заклади змушені закривати свої двері та відкривати нові можливості для навчання своїх учнів та студентів за допомогою різних навчальних платформ і систем управління навчанням (LMS), таких як MS Teams, Google Classroom, Moodle тощо [2]. Системи управління навчанням збирають величезну кількість даних, таких як час, витрачений на виконання завдань, результати тестів, вікторин, виконання завдань, відгуки та оцінювання, участь і взаємодія в обговореннях, а також частота та тривалість використання LMS, робоче навантаження тощо. Викладач може переглянути цю інформацію, щоб визначити область, де може знадобитися додаткова підтримка, адаптація навчання або втручання, і прийняти рішення на основі свого професійного судження, знань і досвіду, тобто підвищити ефективність навчального процесу [1].




На даний час коментарі відсутні!