Гречух Олег Васильович, Скасків Ганна Михайлівна />
У новій українській школі відбуваються суттєві зміни в загальних взаємовідносинах між учасниками освітнього процесу, які суттєво впливають на створення нових умов навчання, зокрема на модернізацію змісту, методів і засобів контролю й оцінювання результатів навчання. Новий вступ до нормативного визначення прав інтелектуальної власності спонукає відійти від авторитаризму, а замість того звернутися до педагогіки співпраці, в якій учень є не лише активним учасником, а й бере на себе часткову відповідальність за своє навчання. Освітня діяльність і зокрема її складова – моніторинг та оцінка – таким чином, стає багатосторонньою, оскільки в ній беруть участь як вчителі, так і учні. Контроль і оцінювання в умовах більш компетентнісного підходу спрямовані на з'ясування реального рівня навчальних досягнень, які мають комплексне вираження і, отже, є різноманітними об'єктами оцінювання.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...