Кравчук Василь Ростиславович, Ситник Анна Євгенівна />
Математика є одним з базових та головних предметів для учнів 5 класу. Окрім свого основного завдання «навчити», вона виховує та розвиває в учнів критичне та раціональне мислення, логіку, пам’ять та вміння шукати причинно-наслідкові зв’язки, що є важливим для росту учня як особистості, людини з активною громадською позицією. Для розвитку цих здібностей в учнів учителі використовують різноманітні методики, техніки та прийоми. Одним з таких методів, що дедалі більше набуває аргументованої популярності, є інтерактивне навчання. Інтерактивні завдання на уроках математики у 5 класі дозволяють розв’язувати одразу кілька завдань, що постають перед вчителем. Вони сприяють індивідуалізації навчання, забезпечують легкий перехід від простих до складних завдань, вчать виконувати не готові завдання, а отримувати їх з власного попереднього досвіду, розвивають творче мислення. Крім цього, застосування інтерактивних завдань та методів під час уроку дозволяють робити урок цікавішим, яскравішим та ефективнішим, що допомагає постійно підтримувати увагу та концентрацію учнів у класі.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...