Габрусєв Валерій Юрійович, Кулянда Олена Олегівна />
Впровадження технологій електронного навчання передбачає не тільки створення електронних курсів та орієнтацію студентів на їх використання під час аудиторної чи самостійної роботи, але й контроль за ефективністю використання створених курсів у навчальному процесі. Аналіз за здійсненням електронного навчання, роботою користувачів дозволяє побудувати модель роботи студента, виявити недоліки як організаційного так і технологічного плану та вчасно вжити заходи на їх усунення. Такий моніторинг вчасно виявити морально застарілі або не підтримувані, для електронного навчання платформи, уникнути технічних проблем під час роботи користувачів а також вчасно адаптуватися до нових програмних або технічних умов.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...