Струк Оксана Олегівна, Олійник Богдан Петрович />

МОЖЛИВОСТІ LMS MOODLE У ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Струк Оксана Олегівна, Олійник Богдан Петрович

Актуальність вибору теми даного дослідження обумовлена стрімким зростанням популярності та затребуваності дистанційної освіти. Дистанційне навчання почало стрімко розвиватись протягом останніх двох десятків років. Це було зумовлено швидким розвитком мережі Інтернет та інтеграцією Інтернету в систему освіти. А під час світової пандемії коронавірусу інструменти забезпечення дистанційного навчання набули піку своєї популярності, коли було заборонено відвідувати навчальні заклади. Не менш затребуваним дистанційне навчання є і у даний час, під час повномаштабної війни Росії проти України. Навчальний матеріал, як правило, супроводжується завданнями, вправами і опитуваннями, що дозволяє «розбавляти» монотонний виклад матеріалу активними діями, задавати питання на розуміння, що допомагає у закріпленні навчального матеріалу. Добре сплановані завдання і вправи викладачем допомагають студентам постійно актуалізувати отриману інформацію. Вони служать засобом обліку різноманітних стилів навчання.




На даний час коментарі відсутні!