Решетуха Тетяна Василівна, Кушнір Оксана Василівна />
Сьогодні, в епоху перенасичення інформацією, спостерігається невідповідність між масштабами її продукування та об’єктивними можливостями людини до сприйняття. Гострими є і питання якості інформаційних повідомлень та проблема вибору авторитетних джерел. Тому формування навичок критичного мислення, медіагігієни, відповідального споживання інформації є необхідною складовою модерного освітнього простору. Суспільні реалії початку ХХІ століття актуалізували дистанційне та змішане навчання, яке потребує опрацювання великих віртуальних інформаційних потоків і передбачає активне використання мережевих ресурсів та онлайн-платформ.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...