Ткачук Галина Володимирівна, Стеценко Надія Миколаївна, Стеценко Володимир Петрович />
Сучасний студент є представником «мережевого покоління» і електронний спосіб отримання даних для нього є нормою і загалом невід’ємною складовою їхнього життя. Інформаційні технології для студентів є традиційним робочим інструментом поряд з книгою, зошитом, ручкою, тому впровадження їх в навчальний процес може полегшити роботу не тільки студентам, але й викладачам [1, c.64]. Електронне навчання (E-learning) базується на принципах, що притаманні традиційній системі освіти, проте основною відмінністю є використання інформаційних, електронних, мережевих технологій. Електронне навчання вводилось у ВНЗ з появою комп’ютерів та їх повсюдного використання і поєднувалось з традиційною системою навчання, класичними лекціями та практичними заняттями. До засобів електронного навчання доцільно відносити електронні підручники та посібники, освітні послуги та технології, які дають змогу здійснити комунікацію.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...