Янчук Роман Леонідович />

ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ТРЕНД ОСВІТИ XXI СТОЛІТТЯ

Янчук Роман Леонідович

Нині актуальною є проблема підвищення ефективності навчального процесу, підвищення пізнавальної активності учнів та студентів, формування інтересу до знань, розвиток навчальної мотивації та ініціативи. Геміфікація тренд освіти, який активно використовується в навчанні у всіх країнах світу, як відповідний інструмент навчання. Геміфікація або ігрофікація – це використання окремих елементів ігор у неігрових практиках. За Саленом і Циммерманом [2], гра – це система, де гравці задіяні у вирішенні штучного конфлікту, що визначається правилами та має вираження у кількісному результаті. На відміну від інших ігрових форм навчальної діяльності гейміфікація орієнтована на формування в учасників однозначної цілі навчатися, а не на гру як таку. Елементи гри вводяться для зовнішньої мотивації в процесі навчання.




На даний час коментарі відсутні!