Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна />

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ STEAM НАВЧАННЯ

Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна

Рух від STEM до STEAM впроваджується протягом останніх кількох років і набирає обертів як позитивний спосіб педагогічних практик, щоб задовольнити потреби економіки 21-го століття [1–4]. Тільки STEM упускає кілька ключових компонентів, які багато роботодавців, педагогів та батьків озвучили як критичні для дітей, щоб вони процвітали в сьогоденні та в майбутньому. Сучасна економіка вимагає набагато більше, ніж розуміння науки, технології, інженерії та математики. Вона вимагає застосування, творчості та винахідливості. STEAM навчання – це підхід до навчання, що використовує науку, технологію, інженерію, мистецтво та математику як точки доступу для спрямування студентських та учнівських запитів, діалогу та критичного мислення.




На даний час коментарі відсутні!