Заяць Юлія Андріївна, Солонецька Ганна Володимирівна />
Сучасний світ – це нові виклики як для вчителя, так і для учнів. Ніхто не знає, чого очікувати в теперішній час, враховуючи, що значна частина країни навчається у змішаній формі навчання (офлайн та онлайн) чи виключно за одним типом , тому вчитель повинен бути готовим до усього. Спробуймо уявити себе на місці вчителя, який повинен проводити уроки математики онлайн - по ту сторону екрану. В першу чергу з якими труднощами ми зіштовхнемося? Багато класів, кожен із них вчить інший матеріал, відповідно потрібно підготуватися до усіх уроків і виконати «море» роботи. Дальше в голові виникають наступні запитання : як заохотити дітей до вивчення математики, яка для багатьох являється складною ? Як легко і доступно пояснити нову тему ? Як підтримувати контакт із кожним учнем ? Як утримати увагу дітей перед монітором впродовж усього уроку ?... Запитань багато і відповіді потрібно шукати самостійно.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...