Карабін Оксна Йосифівна />
Удосконалення педагогічного процесу, орієнтація його на підвищення рівня якості системи освіти, можлива за умови переосмислення мети, завдань і методів професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю, формування професійно-педагогічних передумов їх професійного саморозвитку й особистісної самореалізації для становлення та реалізації їх як майбутніх професіоналів. Визначальним чинником якісного рівня професійного саморозвитку майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій є формування готовності до безперервного удосконалення цілісної системи професійних знань, розвитку та поглиблення наукової та практичної підготовки до розв’язання поставлених завдань, особистісного удосконалення та постійного професійного творчого зростання.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...