Генсерук Галина Романівна, Голояд Яна Юріївна />
У сучасному суспільстві цифрові технології займають центральне місце в розвитку системи освіти. Практично у всіх закладах вищої освіти є власний вебсайт, організовано групу в соціальних мережах, створені групи для швидкого оповіщення в месенджерах. Використання даних технологій дозволяє передати необхідну інформацію без додаткових витрат. Однак, не завжди отриманої інформації достатньо для прийняття рішення та організації освітньої діяльності. Для цього потрібна хороша і якісна реклама. Майбутнім абітурієнтам необхідно почути не тільки назви закладів освіти, а й отримати детальну інформацію про освітні програми, які їх цікавлять. Інтернет-реклама є одним з найбільш доступних способів впливу на цільову аудиторію. Тому вивчення її особливостей, критеріїв ефективності, способів розміщення є невід’ємною частиною в процесі формування цифрової компетентності майбутніх фахівців [1, 2].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...