Мамонова Ганна Валеріївна, Чугаєва Олена Володимирівна />
Пандемія COVID-19 змінила переважну більшість сфер людського життя і одна із них – освіта. Всі учасники освітнього процесу від молодших школярів та їх батьків до студентів магістратури і професорів вишів за швидкий час мали опановувати нові інструменти дистанційної освіти. Широкий спектр навчальних платформ, сервісів хмарного зв’язку, технічних засобів – можливостей з кожним днем стає більше і вони, направду, вражають. І якщо говорити про навчальний процес в університеті то останній рік вищі навчальні заклади працюють переважно в он-лайн режимі, зрідка у так званому змішаному, коли пари в аудиторії чергуються з он-лайн заняттями. За досить короткий час переважна більшість викладачів та студентів опанували нові ІТ в освіті і перед науково-педагогічними працівниками нині постає нова проблема – дотримання студентами норм та правил академічної доброчесності.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...