Балик Надія Романівна, Лещук Світлана Олексіївна />
Освітній процес трансформується надзвичайно динамічно. Зараз викладачі проводять змішані онлайн- та офлайн-програми, частина навчальних закладів повністю працюють дистанційно. Це вимагає нових інструментів для залучення студентів в освітній процес: необхідне середовище та заняття, які мотивують вчитися. Між учнем та середовищем повинен відбуватись інтерактивний діалог, пояснення нових тем, повторення і закріплення матеріалу, що сприяє формуванню цифрових компетентностей [1]. Варіантами досягнення таких завдань можуть виступати: ▪ реалізація нескладних ігрових комп’ютерних додатків у багатоплатформових інструментах для розробок відеоігор та за стосунків [2]; ▪ проектування чи коригування багатоцільових дидактичних конструкцій – комп'ютерних інформаційних моделей – і застосування їх в різних компонентах навчального процесу [3]; ▪ використання проектно-ігрових технологій [4]. Ще одним ефективним інструментом геймифікації навчання є Minecraft. У 2011 році Microsoft створив Minecraft: Education Edition, адаптовану всесвітньо відому гру. Її особливість у тому, що викладач може створювати віртуальний світ, використовуючи власні методи ведення уроку, адаптовуючи середовище під освітні цілі та організацію навчального процесу.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...