Карабін Оксана Йосифівна, Халупа Наталя Богданівна />
Важливість упровадження об’єктно-орієнтовного програмування для здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти є актуальною проблемою дослідження нині. Сучасний світ розвивається в цифровому середовищі, тому зростає вагомість фахівців. Bажливо правильно і доступно пояснити здобувачам освіти даний розділ в їх курсі шкільної інформатики та розпочати формувати в них об’єктно-орієнтовне мислення. Вперше термін «об’єктно-орієнтовне мислення» вводить автор книги «Об’єктно-орієнтовний підхід» Вайсфельд Метт. Об’єктно-орієнтоване програмування – це фундамент усіх мов програмування, включаючи C++, Java, C#, Visual Basic, .NET, Ruby і ObjectiveC. Крім того, об’єкти лежать в основі багатьох вебтехнологій, наприклад, JavaScript, Perl і PHP.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...