Пак Антоніна Володимирівна, Кузьминський Олександр Володимирович />

ВИКОРИСТАННЯ КОНСТУКТОРІВ LEGO ЯК ОДИН ІЗ ПРИЙОМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ

Пак Антоніна Володимирівна, Кузьминський Олександр Володимирович

Одним із нових напрямків в освіті є STEM-технології. Запровадження STEM-освіти не тільки надасть змогу вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, а й допоможе учням ще зі шкільної парти вчитися критичному мисленню та вдало комбінувати отримані знання для вирішення реальних життєвих ситуацій. Адже одними із основних компетентностей школярів є навички логічного і математичного мислення та наукове розуміння природи і сучасних технологій 1. Прикладом реалізації STEM-технологій в освітньому процесі є ЛЕГОконструювання та робототехніка на основі освітніх конструкторів ЛЕГО. Перевага цього напрямку в якісних складових ресурсів конструктора, зарекомендованих на міжнародному рівні, розробці наборів для різних вікових категорій (від трьох років до 18+), забезпеченні методичними матеріалами для педагогів.




На даний час коментарі відсутні!